Батлав.Сургалтын
менежер.............../Б.Энхболд/
Байгалийн ухааны нэгдлийн
2013-2014 оны хичээлийн
жилийн ажлын төлөвлөгөө
Хэтийн зорилго:
·
Хүүхэд
нэг бүрийг хөгжүүлж, тэднийг зөв монгол хүн болгон төлөвшүүлэх.
·
Сурлагын
чанарыг 10-20%-аар дээшлүүлэх
·
Улс,
аймаг бүсийн чанартай олимпиадуудад 1-2 байр эзлэх/Багш, сурагчид /
·
Элсэлтийн
ерөнхий шалгалтанд сурагчдын авч буй хэмжээст оноог ахиулах 800 оноотой
сурагчдын тоог ахиулах./хичээл бүрээр/
·
2013-2014 оны хичээлийн жилийн зорилго:
·
Хүүхэд
нэг бүрийг хөгжүүлэх арга технологийг судлаж хэрэгжүүлэх.
·
Ээлжит
хичээлийн чанар үр дүнг дээшлүүлэх
·
Массын
сургалтыг ахиулах
·
Хүүхдийг
авъяас чадвар, эрүүл мэндийн өнөөгийн байдлыг судлан судалгааны үр дүнд дүгнэлт
хийж шийдэлд хүрэх
·
ЗАН-ээрээ
тодорхой асуудал дэвшүүлэн шийдвэрлэж үр дүнд хүрэх
·
Ээлжит
хичээл бүрийн бэлтгэлийг чанаржуулах
·
Хяналт
шинжилгээ үнэлгээг сайжруулах
·
Сурагчдын
түвшинг хичээл бүрээр үнэн зөв тогтоох
Энэ хичээлийн жилд явагдах төлөвлөгөөт ажлууд:
№
|
Үйл ажиллагааны чиглэл
|
Хугацаа
|
Хамрах хүрээ
|
Хариуцах эзэн
|
1
|
Математикийн долоо хоног
|
Улирал бүрийн V долоо
хоногт
|
1-11-р анги
|
Математикийн секц,БАЗАН
|
2
|
Өртөөчлөл /байгалийн ухааны сэдвээр/
|
11 сард
|
8-р анги
|
БУ секц
|
3
|
Бага ,дунд ангийн залгамж
холбоо ярилцлага
|
10 сард
|
БАЗАН, БУЗАС
|
БУЗАС
|
4
|
Бага ,дунд ангийн залгамж
холбоо
|
Улирал бүрийн V долоо
хоногт
|
БАЗАН
Математикийн секц
|
Математикийн секц
|
5
|
Хөгжөөнт тоглоом
|
4 сард
|
БУЗАН багш нар
|
ЗАН,ЗАС-ын ахлагч нар
|
6
|
Байгалийн ухааны олимпиад
|
1 сард
|
9-р анги
|
БУ секц
|
7
|
Математикийн уламжлалт
олимпиад
|
1 сард
|
1-11-р анги
|
Математикийн секц
|
8
|
Цэнтавр /танин
мэдэхүйн тоглоом/
|
2 сард
|
Заах аргын нэгдлүүд
|
БУЗАН
|
9
|
Алтан хонх /уламжлалт
/
|
3 сард
|
Бүх багш ажилчид
|
БУЗАН
|
10
|
Байгалийн ухааны сорил
|
21 хоног бүр
|
11-р анги
|
БУЗАС
|
11
|
Математикийн сорил
|
7 хоногт
|
11-р анги
|
Математикийн секц
|
12
|
Судоку тоглоом
|
1,2,3 сард
|
6-11-р анги
|
Математикийн секц
|
Төлөвлөгөөг гаргасан БУЗАН-ийн ахлагч Б.Баярзаяа
No comments:
Post a Comment